Nog 1 nachtje slapen

Lieve schatten,

Zijn jullie koffers al gepakt? Nog 1 nachtje en dan is het zover! Ik wilde hiermee eigenlijk de weblog even uitproberen en jullie tegelijk laten weten dat je 'muggenspul' (muggenmelk o.i.d.) niet moet vergeten! We kunnen ook daar het één en ander kopen. Zorgen jullie dat je een beetje slaapt vannacht?! We maken morgen een lange dag. Als we rond 23.00 u. naar bed gaan is het eigenlijk in Nederland al 05.00 u! Gelukkig hebben we een beetje kunnen oefenen tijdens de nachtmarathon! Als de sfeer de komende weken wordt zoals in die nacht, dan belooft deze reis veel. Het programma trouwens ook! Bij het verzamelen morgen op Schiphol heb ik een YMCA vlag bij me. Als je ons zoekt, kijk uit naar een witte vlag met het YMCA logo erin. Tot morgen en slaap lekker vannacht! Liefs Agatha.

1 reacties:

Anonymous said...

Heejjj,
jah nog maar 24 uur en 19 minuten en dan stijge we opp!!! Heb dr egt vett veel zin in!!! Koffers zijn al gepakt, alleen mrge nog de laatste dingen erin!!! Hoop idd da ik vann8 ken slapen...ben eigenlijk bang van nii:P Maarjah we hebbe geoefend met de n8marathon en da ging helemaal goedd!!! Ik heb dr in ieder geval heel erg veel zin inn!!! 't Gaat super worden!!!
Grts,
Toni