Terug in Katwijk en een Reunie


Hallo lieve vrienden,

Hoe is het nu met jullie, al weer een beetje bijgekomen van alle grootse belevenissen?
Jammer dat het weer achter de rug is, maar toch ook wel weer fijn om in ons eigen vertrouwde Kattuk terug te zijn.
We moeten nog maar een keertje een reunie houden om alle herinneringen op te halen en elkaars foto's te bekijken.

Groetjes,
Peter

Hier een berichtje van Daphne:
De verrassing van gisteren van grandioos. Wil jullie allemaal bedanken. Ook het spandoek gemaakt door de meides vond ik geweldig. Helemaal TOP!!!!!! Een dag om nooit meer te vergeten. Geniet allmaal nog maar lekker ff na, doe ik zeker te weten ook.

Heel veel liefs,
Daphne

4 reacties:

Anonymous said...

Jaja, dat moment van die 2 gezichten vergeet ik ook niet meer!! Ik bedoel, wanneer maak je nou een spandoek dat deel uitmaakt voor een van de belangrijkste momenten van iemands leven, haha!!

Anonymous said...

peter, i am so proud of you. congratulations to u and daphne and i cant wait for next summer to come to the wedding. -Aaron

Anonymous said...

peter, i am so proud of you. congratulations to u and daphne and i cant wait for next summer to come to the wedding. -Aaron

Anonymous said...

Nej die 2 sGetterende gesiChtjes ,, dat moment vergeet ik nooit meer..
Peet is als een broer voor me..!
Dus vond het extra spannend..!!
Veel GelUk Samen Peter&Daphne!!..
Tot..de reunie..Hvjullie