Vluchtgegevens-Vertrek

Voor Amerika mag je 2 koffers met bagage meenemen en 1 stuks handbagage.
De groep checkt uiterlijk 3 uur van te voren in (dit vanwege Amerikaanse formaliteiten en regels)


Maandag 17 juli 2006
Vertrek: 14:00 Amsterdam, Nederland - Schiphol
Aankomst: 15:10 Reykjavik, Ijsland - Keflavik Int'l
Luchtvaartmaatschappij: Icelandair 503 e
Toestel: Boeing 757-200

Overstap-Vlucht 2 Reykjavik-Boston USA

Vertrek: 17:00 Reykjavik, Ijsland - Keflavik Int'l
Aankomst: 18:35 Boston, Verenigde Staten - Logan Int'l, terminal E
Luchtvaartmaatschappij: Icelandair 631 e
Toestel:Boeing 757-200

5 reacties:

Anonymous said...

Hey, komt er ook nog op de site te staan wanneer (welke tijden enzo.) we terug gaan naar Nederland? Nog 13 dagen :D Ik heb er zin an!!!!
Groetjes, Erica

Anonymous said...

Wil je zo graag weten wnnr we trug zijn dan Eer;)? Hihi mij maakt et niej uit hoe laat we trug zijn:P Als ik maar weet hoe laat we vanuit Nederland vertrekke:D Oehh nog maar 12 n8iejs!! Enne bijna wir n info-aaf:D Heb dr vett veel zin in!! 't Gaat super worden!!
Grts,
Toni

Anonymous said...

pff, nu nog maar 10 nachtjes te gaan!!! K heb der zooooooon zin in!!! grtz Jenneke

Anonymous said...

Kijk mij maakt het ook niet uit wanneer we terugkomen, maar er zijn mensjes die dat willen weten in verband met ophalen van Schiphol ;) Nog maar 8 nachtjes!! Kappe weirdo's :D

Anonymous said...

En nu zijn we al twee jaar later!.. ik wou dat ik terug in de tijd kon!